středa 4. září 2013

Prázdninový den od rána do večera:-)


Prázdninová rána miluji! Vstávám ale časně, abych se mohla kochat a pak to začne.....







Posilnit se na další "zábavu":-)











Ze starých skel jsem si nechala uříznout terárium na balkon. Lepila jsem to dvousložkovým průhledným lepidlem (velmi se mi osvěčilo). Perfektně lepí sklo!!! Takhle jsem si ho vyzdobila pískem a mušličkama z moře.:-)







Posílám voničku ze své zahrádky!!!:-)Pokračování příště!!!(až mě přejde lenora:-)).

 

14 komentářů:

  1. Milá Dájo, už mi nějaký ten článeček a hlavně fotky od tebe chyběly! Já mám hlad...když vidím ty tvé obrázky...A parádní letní výzdoba a zahrádka, teď už to začneme pomalu měnit na podzim, viď!
    Moc tě zdravím a přeju hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dajko, jak u Ciebie smacznie i ciepło :-) u mnie pogoda mało przypomina lato :-(
    i te morskie dekoracje ... ach, zatęskniłam za latem.
    Pozdrawiam bardzo ciepło! Buziaki!

    OdpovědětVymazat
  3. Ještě že jsem po obědě,ty první fotky...určitě bych šla vyplenit lednici!

    OdpovědětVymazat
  4. Jé Dáši, takovýma dobrotama mi děláš chutě:-))) Ten mořský svět je úžasný!!!
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Raní ptáče, dál doskáče:-D..., teda je vidět, že jsi si skočila na svojí oblíbenou italskou pláž na balkoně:-)
    Povedená zátiší!

    OdpovědětVymazat
  6. Ahoj Dajo, díky za Tvoje milá slova u mne. Máš krásně zakončeny prázdniny, taky miluji letí rána. Vlastně celé letní dny, pokud je hezky, jsem závislák na sluníčku. A ty Tvoje mořské úlovky jsou super, i ty zahradní. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že sa vám urodili morské panny... vcelku hodne. ;-)
    A ten papúch (už som sa tuším raz pýtala) - je živý, či umelý, či...? :)

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Daja, vždy sa teším na Tvoje príspevky, vieš ich vtipne okomentovať a prekvapíš niečim novým. A toho jedla, samé lahôdky.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dajo, hned bych se k tobe prisla "posilnit", mnn, same dobroty ;) Napad s akvarkem je bezva, vydekorovala jsi si naramne! Preji krasne babi leto, at si jeste uzijes zahradky a slunicka, pa, Monika......

    OdpovědětVymazat
  10. Ahoj Dajo. Protože u tebe nikdy člověk neví, tak jsem se chtěla optat, zda ten pták v kleci je opravdový či nikoliv :-)) Ibišky máš moc krásný. Ditta

    OdpovědětVymazat
  11. Holčičky moje vřelý dík za krásné povídáníčko,mám radost když se tak můžem vídávat alespoň tak...není špatný ten internet:-) Tak ahoj Daja.

    OdpovědětVymazat
  12. Dájuš, obdivujem Tvoje kuchárske umenie....a že trošku sa posilniť, stôl sa prehýba pod dobrotami ako na hostine. Super kreatívne terárium a určite Ti pripomína talianské more.
    Pekné jesenné dni
    Jana

    OdpovědětVymazat
  13. Hahaha tak vim kam ja jedu na co tady vidim tolik jamky supr ,na mluvime ktere den mas cas hihihihi Zdravim tebe slintana Karin

    OdpovědětVymazat
  14. Dajeczko, wczoraj dostałam paczkę od Ciebie, jestem zachwycona, to naprawdę niespodzianka :-) Takie piękne prezenty przygotowałaś. Wzruszyłam się, bo w takich ręcznie robionych prezentach jest serce włożone, i tym bardziej są one cenne :-)
    Bardzo bardzo dziękuję! Aniołek będzie wisiał u Marcysi a biżuterię mam dziś na sobie w pracy, i koleżanki ją chwaliły :-)
    Jesteś cudna!
    Buziaki wielkie ode mnie i Marcysi!

    OdpovědětVymazat