středa 29. ledna 2014

Pár novinek:-)




Hrnková bublanina:
Recept:
2 celé vejice
1/4 hrnek pískový cukr
1/4 hrnek hl.mouky
1/4 hrnek polohrubé mouky
1 ks prdopeč
půl hrnku oleje
1 hrnek kyšky
Postup:
vymícháme, nalijeme na plech, poklademe čím koliv a pečeme cca 180/40min. Dobrou chuť! 




Fotku šicího stroje tady mám pro Renátku(voňa levandule) na porovnání...obrázek do sauny na plechu jsem udělala podle Janky(vikendový dom), podložku a věneček z rifloviny podle časopisu....Flašku mi dal můj muž se slovy donesl jsem ti mexičanku, byla plná dobrého vínka ..už není:-) vypila se na zdraví mé kamarádky Dittky-Simpl:-)Mějte se!Pa

11 komentářů:

  1. Milá Daja bublanina vyzerá mňamkovne hneď by som si dala,šijací stroj parádny,obrázok úžasný,venček a podložka sa mi veľmi páčia.Určite vyskúšam aj ja.Fľaša je podarená.Si ty ale šikulka.Maj sa pekne.
    Rena

    OdpovědětVymazat
  2. Hrnkové buchty mám nejraději,tento recept s kyškou ještě nemám, určitě si ho zapíšu!

    OdpovědětVymazat
  3. Zase něco dobrého na zub:-) Mimo jiné, mám stejné jméno i stejný stroj, jenom není natřen na bílo:-))) Ale je to dobrý nápad, možná to také zkusím:-D

    OdpovědětVymazat
  4. Borůvkový koláč bych si fakt dala:-)))

    OdpovědětVymazat
  5. Dáji hrnkové buchty patří mezi mé favority :o) a tak děkuju za receptík ♥♥Obrázek s věnečkem jsou překrásné :) a po vínečku zbyla krásná lahvinka na památku :o) Měj se moc krásně Martina

    OdpovědětVymazat
  6. Dajo ty me drtis, takova dobrota a ja se zrovna snazim hubnout :)) Krasna dekorace, jako vzdy plno napadu! Moc zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  7. Dájenko, díky za tu dobrotu, takových rychlých a dobrých receptů není nikdy dost. Co se týká tvých dekorací,jsou perfektní a jsi fakt žena činu!
    Moc zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  8. Ahoj Daja, všetko vyzerá úžasne. Bublaninka, mňááám, šijací stroj nádherný. Ja som vyhodila možno 10 kusov riflí, to by bolo venčekov, tašiek. Videla som aj prehoz na kreslo.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dajo. Já jsem si říkala, proč se mi najednou už skoro ulevilo a teď konečně vím, že to bylo díky tobě a vašeho zapití mého zdraví - víno je velmi dobrý nápoj a tak jsem se také v poslední době trošku léčila :-) . Taky mi dost pomohl moc milý dopis od dobré duše z Dobré, tak to snad nakonec zabere. Měj se hezky a pozdravuj doma. D.

    OdpovědětVymazat
  10. Moc dekujem za recept a tvuj venec je supr a fotky moc fein ,zdravim tebe od sirdicka Karin

    OdpovědětVymazat
  11. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat