pondělí 21. srpna 2017

Návrat:-)



 
Od dětství se věnuji koním...představuji vám kobylku Elis ,která je můj miláček:-)




Kůň je náročný koníček:-) nelze ho odstavit do garáže:-)je potřeba především  velké lásky....... 

7 komentářů:

  1. Ahoj Dájo, jsem moc ráda, že tě mezi námi zase vidím, však jsi nám chyběla. Kůň je krásné zvíře, ale musím napsat, že jsem mu blíže nikdy nebyla, jenom z povzdálí . Musí to být velká láska, myslím od
    Elis. Přeji vám krásné vyjížďky - ze sedla je prý všechno o moc krásnější. Hezké dny.Iva

    OdpovědětVymazat
  2. Jéj, vitaj späť v blogosfére. :)
    Koníček je nádherný koníček. A sluší ti to na ňom. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Dajo, máš můj obdiv a ten rozhled po světě z koňského hřbetu ti docela závidím. A Elis je krasavice. Měj se moc hezky. Ditta.

    OdpovědětVymazat
  4. Vítej!!! Krásná společnice:-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Dájo, i já jsem moc ráda, že jsi zase tu! Elis je opravdu nádherná kobylka, naprosto tě chápu.
    Měj se moc hezky, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Krásná,chodím s dcerou na hipošku.Do nedávna mi koně nic neříkali,už je to jinak:-).Krásný den.Míša

    OdpovědětVymazat
  7. Och Dajo :-) jak miło Cię widzieć w dobrej kondycji! Dawno nie zaglądałam ale myślałam o Tobie :-) Koń piękny ... Chciałabym żeby moja córeczka jeździła konno... Na razie bardzo chce na balet ;-) Pozdrawiam Cię Kochana bardzo ciepło

    OdpovědětVymazat