čtvrtek 6. října 2016

Barvy podzimu....




Malé podzimní zdobení mám ráda pro paletu barev. Šneček ,který se usídlil na jablíčku se mi líbil,tak ho nechám v pokoji dožít....


Mořský svět se uložil k spánku a nahradil ho podzimní mužíček,kterého jsem našla v lese a trošku přizdobila listy....Krásné podzimní dny Vám všem!

6 komentářů:

  1. Dájenko, mám ráda tvůj osobitý, neokoukaný styl dekorování!
    Přeji krásné podzimní dny, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. Dáji, tak krásný barevný podzim přeji! A pozdravení posílám :) M..

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Dáji.M užíček je úžasný, pravý, lesní - pěkně jsi ho nazdobila. Moc se mi tvoje podzimní koutečky líbí - měj se moc hezky. Iva

    OdpovědětVymazat
  4. Dáji, pěkně podzimně zdobíš! Pěkné podzimní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  5. A už ho tu máme znova, mistra barev...podzim:-)Hezky jsi mu podstrojila:-)
    Krásné dny Dajo!

    OdpovědětVymazat
  6. Daja, každý človek je originálny a jedinečný, také sú aj Tvoje dekorácie, nielen na jeseň. Ten slimáčik je rozkošný.
    Prajem veľa zdravíčka.
    Emily

    OdpovědětVymazat