středa 9. listopadu 2016

Duch se vznášel nad vodami!!!!


Podzim mi připadá velmi tajemný,nad naší řekou Morávkou se vznáší mlha podobná Andromédě....













Listí hraje všemi barvami,škoda,že javorové listy jsou jen žluté,tak mám listové kytky jen v této barvě.....













 Brownies s mascarpone,byl vynikající,peče se cca.12minut a hned s ním do mrazničky!Je po nakrájení příjemně tekutý....

Cuketové hranolky s parmazánem  dopadly také dobře,dip s olivami a bazalkou se skvěle hodil! Nedržte dietu,mlsejte,zima je za humny:-):-):-)


9 komentářů:

  1. Mlha nad řekou vypadá moc zajímavě.
    Máš moc pěkné javorové růžičky, některé javory se barví do červena.

    OdpovědětVymazat
  2. Tak, tak Dajo, zima je prý za humny, no dobře - nechtěla jsem si dávat svařák, ale dám si ho, přišla jsem promrzlá z "dětské mše"........ Jsi skvělá kuchařka, cítím tu dobrotu z Tvých příspěvků až sem. Měj se tam u vás moc pěkně. Slávka

    OdpovědětVymazat
  3. Jej, pozerám, že som tu nejako dlho nebola.
    Mlha nad vodami je nádherná. Mám rada takéto asociácie. Javorové listy sú tento rok aj u nás len do žlta (aspoň že to, najprv som mala pocit, že len schnú, ani žltej nebolo veľa) a na červenú je tohoročná jeseň skúpa.
    Šneček z minulého príspevku sa mi veľmi páčil. :) Aj celá tvoja jesenná výzdoba. A pozerám, že ste boli na Svatom Hostýne. Tiež sme sa tam zastavili na púti s našou farnosťou. Ešte o tom napíšem.

    Želám ti krásnu jeseň a veľa pohodových dní. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Dájenko, první část tvého příspěvku je jak úžasná báseň, a ta druhá vlastně taky.
    Mám moc ráda tvé článečky, tvé fotky.
    Posílám pozdravy, Helena

    OdpovědětVymazat
  5. Poetické gastronomické pojetí pozimu:-)
    Přeji ti hezké pozimní chvilky poezie a to i kuchyni:-)!

    OdpovědětVymazat
  6. Dájo, pohled na vaši Morávku je opravdu tajuplný. Krásný pohled.
    Tvoje mlsání mne vždy naladí chuťové buňky - zase inspirace.
    Dáji přeji ti krásné podzimní dny. Iva

    OdpovědětVymazat
  7. Darinkou zdravim tebe öd sirdicka .
    Co tady u tebe vidim je super dort na Ted slintam .
    Rada na tvj blog koukam posilame este hezky den Karin a patz c öd Freya

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Dajo, moc pěkně jsi to nafotila a to vaření/pečení taky vypadá skvěle,- co takhle se podělit o recept :o)

    OdpovědětVymazat
  9. Daja, krásne si to vystihla, každé ročné obdobie je krásne a tajuplné.
    Krásny advent.
    Emily

    OdpovědětVymazat