pondělí 14. ledna 2013

Moje výzdoba v kostele






Díky úžasnému klimatu v kostele sv. Jiří jsou květiny, které jsem dělala pře vánocemi jako nové. Ještě se mi zdá, že lepší protože lilie byly jen poupátka a teď už jsou krásně nakvetlé. Do vody dávám na jednu vázu dvě kapky sava a půl lžičky cukru. Někdy také půl tabletky aspirínu. Vydrží mi v kostele 2 měsíce určitě!


Dělala jsem anglický čajový džem podle Helenky. Na blogu má návod, je Vám to taková mňamka, že asi přiberu:-), ale dávám si to na toust k snídani a četla jsem že právě ranní cukry podpoří organismus na celý den. Čím více k večeru se májí ubírat cukry a papat ne ovoce, ale zeleninu. Tak to zkouším!!!





Také letos jako každoročně mě navštívili tři králové. Krásně zaspívali a napsali křídou K+M+B 2013! Když jsem chodila já, tak abych se náhodou nespletla měla jsem pomůcku K=klíče, M=mobil, B=brýle:-):-):-).
Tak si považte mám nový list na své milované monsteře!!!! Mám jí strašně ráda, také ji zpívám a jmenuje se Adélka....To je pro dnešek vše. Mějte krásné dny!!!

 

 


14 komentářů:

  1. Dajuško, krásné fotky. A s tím čajovým želé s tebou souhlasím ... je to obr mňamka. Chystám se, že si uvařím další dávku.
    Hezký den ... Věra

    OdpovědětVymazat
  2. Piękne bukiety, z jednej strony zimowe a z drugiej te kwiaty takie wiosenne. O tabletkach aspiryny do kwiatów nie słyszałam,ale to ciekawy pomysł, spróbuję.
    A dżem do herbaty? Słyszałam o powidłach z róży, ale takiego nie próbowałam.
    Pozdrawiam Cię cieplutko!

    OdpovědětVymazat
  3. Prekrásne ! To som netušila , že je možné takto dlho udržať
    rezané kvety pri živote :)

    OdpovědětVymazat
  4. Šikulka jsi!
    A tak dlouho ti kytky vydrží, jen valím očka:-))))
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  5. Dajo, ty květiny umíš vázat moc pěkně a ten nápoj pro ně si musím někam opsat (občas se to hodí). Měj se hezky.

    OdpovědětVymazat
  6. Dájo jsem ráda že jsem si tě zase našla :o) Bylo mě divné že jsi tak dlouho nic nepřidala a ty jsi zatím si založila nový blog :o)Vše jsem si doprohlédla --- měla jsi krásně vánočně nazdobeno a já ti ještě dodatečně musím popřát do toho Nového roku 2013 jen to nej nej nej :o)Hned si tě jdu dát zase mezi mé oblíbené :o)Měj se krásně.Martina

    OdpovědětVymazat
  7. Ty naaranžované květiny jsou krásné a je skvělé, že tak dlouho vydrží! A andělíček s barevnou šálou je úžasný - dobrý nápad :-)
    Měj se hezky a Adélce přeji ať se ji daří a nadělí ti další lupínky :-) M.

    OdpovědětVymazat
  8. Milá Dájo! Už jsem to určitě psala - do vašeho kostelíčka bych se moc ráda podívala, díky tobě je naprosto kouzelný!
    Mám radost, že ti želé chutná!
    Ten bílý svícen s červenými svíčkami je úžasný!
    Moc tě zdravím, Helena

    OdpovědětVymazat
  9. Ahoj Dajo, zdravím Tě v novém roce. Já teda úplně žasnu nad tou Tvou kostelní výzdobou, je krásná a savo s cukrem a aspirin musím navrhnout i u nás, to slyším poprvé. Když měla maminka 70, dostala 70 růží, dala je do kostela a vydržely tam krásné dva měsíce i bez sava, nekecám. Taky mám teď nově malou ukázku na blogu z našeho kostela. A to želé mne taky velmi láká, už jsem odolávala u Helenky a teď jsi s tím tady ty, tak to asi zkusím. Měj se hezky. Slávka

    OdpovědětVymazat
  10. Milá Dájenko! Moc ti děkuji za všechny komentáře. Moc mě mrzí, tě můj blog tak trápí a děkuji ti za všechen čas a trpělivost, kterou mu věnuješ. Za to může náš Adam, prý to je jasný, ale kdybych ho tady neměla, mě to tedy taky jasný není...Když mám hodně komentářů, nejsou na první pohled vidět všechny. Úplně dole pod článkem a pod rámečkem na komentáře je napsáno "načíst další". Stačí na to kliknout a vidíš všechno!
    Snad tomu je rozumět, moc tě zdravím a ještě jednou děkuji!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  11. Milé blogerečky jsem MOC ráda,že jsem opět s Vámi a hřejí mě na duši Vaše přemilé komentáře.Už mě moje nová Duha2 začala i bavit tak se moc Těším na naše virtuální setkáváni....Daja

    OdpovědětVymazat
  12. Ahoj Dajo, tak jsem se konecne dostala na tvuj novy blog! Moc, moc zdravi, kvetinova dekorace je nadherna a dzem take vypada lakave:) Mej se krasne, zdravim, Monika.

    OdpovědětVymazat
  13. Ahoj Dája, neviem aké je Tvoje povolanie, ale určite si mala byť aranžérka kvetín a je vidno, že to robíš s láskou - krásna dekorácia. Savo s cukrom určite vyskúšam, vždy mi je ľúto, keď kytica kvetín vo váze po týždni zvedne.
    Pa Jana

    OdpovědětVymazat
  14. Milá Dajo, nějak jsem Tě nemohla v tom virtuálním světě nalézt, už se zadařilo .../nejsem technický typ .../. Moc krásně je u Vás v kostelíku, aranžmá jsou velice působivá a jemně zimní! Želé je ňaminka, také mám v oblibě... Pa Maru

    OdpovědětVymazat