středa 24. února 2016

Rozmary zimy:-)




Inspirovala jsem se na blogu Pavlínky. Z papírových košíčků na cukroví jsem si udělala tyto bílé narcisky na drátku. Trvalo to 10 min. a je hotovo. Druhé květinky jsem udělala z lístků ze zbytku podpuri z Lidlu za 10,- Kč. Lístky jsem nalepila na plátek korku a provlékla drátek.











Zima je rozmarná někdy se nedá jít ven tak jsem se pustila do natírání. Natřela jsem kulatý stůl po tetě a k tomu 3 židličky. Ještě mi zbyla barva i na stojánek. Líbí se mi severský styl bydlení a bílá k tomu patří:-).Všem přeji i přes nepřízeň počasí hodně inspirace!!!

8 komentářů:

  1. Dájenko, ty tedy nezklameš! Moc krásné dekorace a ty stoličky, ty jsou úplně perfektní, krásné dědictví a ty si jim vdechla nový, bílý život!
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat
  2. ...po "Rozmarném létě" od Vančury, máme "Rozmarnou zimu" podle Daji:-)
    Mám stejný stoleček a taky skončil na bílo:-)))
    Nechceš přijít ještě něco natřít k nám? Potřebuji natřít na bílo police do dílny, ale pro změnu já kvůli počasí nemohu natírat:-(
    Přeji krásné severské dny na bílo:-)!

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne si "im" to natrela Daja a tie ružičky, to som ešte nevidela, opäť perfektná práca. Z počasia si nič nerobím, ľudia robia všetko naopak, tak prečo by si aj príroda nerobila po svojom.
    Emily

    OdpovědětVymazat
  4. Dáji krása :o) Také se mě tento styl moc líbí ale já jsem ještě nedostala odvahu začít doma přetírat :o)Tvůj výsledek je super...
    Měj se moc hezky.Martina

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Dajo, moc pěkná památka na tetičku, ten stolek už jsem někde viděla, ale ty stoličky vidím poprvé, jsou úžasné. Přeji Ti radostné zdolávání postních dnů. Slávka

    OdpovědětVymazat
  6. U Ciebie jak zwykle ciekawe dekoracje i radośnie pomimo zimy. Dajeczko, pozdrawiamy Cię cieplutko z Marcysią i przesyłamy dużo słonka, które dzisiaj u nas grzeje :-)

    OdpovědětVymazat
  7. Dajuš, ako pozerám vôbec sa nenudíš...krásne tvorenie.
    Jana

    OdpovědětVymazat
  8. Dáji, krásně tvoříš ... kytičky máš nádherné! Pěkný den, M.

    OdpovědětVymazat