neděle 17. července 2016

Prázdninový "veget":-)





Našla jsem nové srdce,bohužel jen kamenné:-)
Velká úroda levandule mě přinutila experimentovat, borůvkové koktejly,paličky jsem uvila do organzy je to změna...Kvítí ze zahrádky mám nasušené na zimu,to je první ikebana na krb...











Prázdninová párty s vodní dýmkou a novou plovoucí svíci se nám vydařila...
Menu: panenka s domácím chlebíčkem byla OK, příloha podle Helenky z malou obměnou... jako dezert byl ,koláč borůvkovo-meruňkový byl výbornou tečkou za letním víkendem...Mějte se nádherně:-)

7 komentářů:

  1. To srdce je úžasné. Je sice kamenné, ale za to ti zůstane věrné :-) Jinak dle fotek soudě - úžasný prázdninový relax! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat
  2. Dáji, to srdce je nádherné! A paličky vypadají moc hezky - pěkný nápad! Přeji vegetící dny i dál :) M.

    OdpovědětVymazat
  3. Och, úplně jsem se zasnila... Tomu říkám letní pohoda!
    Dájenko, moc ti to přeji, hezky si užívej!
    Pa, Helena

    OdpovědětVymazat
  4. Kochana, Twoich postów lepiej nie oglądać kiedy jest się głodnym ;-) mi zawsze ślinka cieknie ... mniam, mniam
    A serce z kamienia to wyjątkowe znalezisko
    Moja lawenda jeszcze rośnie w ogrodzie, muszę się za nią zabrać :-)
    Dagmarko, pozdrawiam Cię bardzo ciepło i zdrowia życzę :-)

    OdpovědětVymazat
  5. Milá Dájo, srdce kamenné - to je moc pěkná dekorace a ještě v takové velikosti. Sušené kytičky udělají pěknou dekoraci a vzpomínku na léto, také je mám ráda. Dájo u tebe když vidím tvoje kuchařské umění, vždycky dostanu na něco chuť, Koláče byly určitě vynikající.
    Dajuško, měj se hezky a děkuji ti za milá slovíčka.
    Iva

    OdpovědětVymazat
  6. Dáji, moc hezké fotky, pěkný prázdninový veget! Pěkné letní dny, M.

    OdpovědětVymazat
  7. Dajo, budu se muset inspirovat Tvým letním ""vegetem", nějak se mi to letos nedaří:-(
    Přeji pohodový "veget" i nadále:-)!

    OdpovědětVymazat